Obserwatorzy

Liczba gości

piątek, 24 lutego 2012

Pielęgnacja włosów

Witam Was ;)
Dziś w końcu zaczyna się weekend na co zawsze strasznie wyczekuję gdyż spędzam go zawsze z moim chłopakiem:)
Dzięki pomysłowi jednej z bloggerek a mianowicie http://alwaysthetallest.blogspot.com/
opowiem wam co sprawia, że moje włosy pięknie się błyszczą ;-)
A wszystko za sprawą tego oto zestawu: 
który nie dość że jest tani, to jeszcze ma 950ml! 
Szampon jak szampon, ale w połączeniu z odżywką, którą trzymam na włosach według własnego uznania ( zazwyczaj 6-7min bo dłużej mi się nie chce czekać ;p) daje niesamowity efekt ;) Włosy się nie elektryzują i są bardzo dobrze odżywione. Kiedyś prostowałam włosy choć i tak mam proste lecz od ponad roku odstawiłam prostownicę, suszarkę używam sporadycznie. Kiedy włosy wyschną nakładam ten oto jedwab: 
Włosy po nim się świecą, nie puszą się(a co w moim przypadku było bardzo ważne bo mam bardzo gęste włosy)i łatwo się rozczesują.

No i to chyba tyle :)

Życzę udanego weekendu Wam i sobie :))

5 komentarzy:

  1. używałam kiedyś ten jedwab :)
    Obserwuję, liczę na to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz śliczne włosy, takie długie i widać że zadbane, fajnie że napisałaś jak o nie dbasz, Twój blog zapowiada się bardzo ciekawie a więc dodaje do Obs :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię ten jedwab z Joanny. Mam już go długo, a nawet pół buteleczki jeszcze nie zużyłam więc jest wydajny.

    OdpowiedzUsuń
  4. aa o te, czytałam już tą notkę wcześniej :D gapa ze mnie

    OdpowiedzUsuń