Obserwatorzy

Liczba gości

poniedziałek, 4 lutego 2013

7 miesiąc

Daaaaaaaawno mnie tu nie było. I nawet nie wiem czy mam jakiś argument aby usprawiedliwić swoją nieobecność, bo w końcu siedzę całe dnie w domu i się nudzę. Ale to chyba brak motywacji i to, że teraz nie kupuję żadnych ciuchów na siebie no bo to bez sensu bo i tak po ciąży już ich nie założę. Kosmetyki używam te same, więc o czym tu pisać? Na Wasze blogi zaglądam tak jak wcześniej. Może kiedyś powrócę, nie wiem...
Dodaję aktualne zdjęcie ,,brzuszkowe" :


Mamy 28 tydzień i 4dni :) lekarz już 2 raz potwierdził, że będzie dziewczynka :)
Obecnie częściej można znaleźć mnie TU, taki mamuśkowy photoblog.
Miłego dnia :-)

Pytacie o imię, więc będzie to albo Wiktoria albo Konstancja :))

41 komentarzy:

  1. Piękny brzusio :) kochana, pisz częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam nadzieję, że kiedyś tu wrócisz :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję jeszcze raz! :) Myślałaś już nad imieniem dla córeczki?

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny brzusio :) gratuluję dziewczynki ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczo wyglądasz z tym brzuszkiem:) Fajnie że będzie dziewczynka, mi też się marzy w przyszłości córeczka; pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny brzusio:) Ja dziś zaczęłam 19 tydzień:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny masz ten brzuszek :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ojejku jaki już masz brzuszeK!!! jak ślicznie wyglądasz!!! jak fajnie ż to dziewczynka-sama mam dwie i jestem bardzo szczęśliwa!!!! pisz częściej :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojeju ślicznotko nie miałam pojęcie, że jesteś w ciąży! Gratuluje! Cudny duży brzusio :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz a dziewczynka w brzuszku ładnie sobie rośnie :)
    Konstancja-piękne imię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No nareszcie :P :*! Kochana nie marudz tylko pisz:).Kwitniesz;*!

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie wyglądasz z dzidziusiem w brzuszku. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny brzuszek. Gratuluję dziewczynki. Chyba każda kobieta chce mieć córeczkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Córeczka mojej siostry ma na imię Wiktoria :) Było to moją sugestią :) Bardzo mi się podoba ;) Brzuszek już bardzo okazały :) Życzę dużo zdrowia i szczęśliwego rozwiązania :)Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje! Ślicznie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny brzuszek ! A ja byłam OGROOOOMNAA! Tak się składa...

    że właśnie mam posta obecnego na temat piersi w trakcie ciąży, i po karmieniu , jak o nie zadbać.


    pozdrawiam i polecam przeczytać, jak zajrzysz z opóźnieniem, znajdziesz recenzję ćwiczeń, kremów i tabletek w zakładcę 'RECENZJE'

    buziaczki i miłego rozwiązania hihi :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiktoria podoba mi się bardziej. I do tego zdrobnienie - Wiki :) Gratuluję!

    ► poczytaj moje sny na http://and-when-i-close-my-eyes.blogspot.com/ ◄

    OdpowiedzUsuń
  18. GRATULUJĘ! :))
    http://www.sensationinwardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej :) Co tam u Ciebie? Dawno nic nie pisałaś i tak się zastanawiam czy masz już maleństwo, czy jeszcze kilka dni Ci zostało? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie gratuluję :* Ucałuj dzidziusia od cioci Sylwii :D A to chłopczyk czy dziewczynka?

      Usuń
    2. Śliczne imię :) W taki razie rób zdjęcia, bo chcę ją zobaczyć :)

      Usuń
  20. O jejku nie było mnie tu baaaaardzo długo a tu taka niespodzianka :) Wyglądasz prze ślicznie z brzuszkiem :) Gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale śliczny brzusio :)
    Zdrówka życzę ;*
    I obserwuję bo podoba mi się blog :)
    Zapraszam tez do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. My brother suggested I would possibly like this website.
    He used to be totally right. This post actually made my day.

    You cann't believe simply how a lot time I had spent for this information! Thank you!

    Feel free to visit my web page :: todosrilankacomes

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz!!!
    Dużo zdrówka! Imiona fajne, znam parę osób, które się tak nazywają i są spoko. Buziaki! :))

    OdpowiedzUsuń
  24. sweer blog *.* obserwuję i lizę na rewanż http://mapys-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ja rowniez kochanie dawno nie zagladalam ; ) ale mnie zaskoczylas,
    gratuluje ":*

    OdpowiedzUsuń
  26. WOW nie wiedziałam :) Ale cudownie, gratuluje :):*

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądasz. Ciąża ci służy. Życzę zatem szybkiego i bezbolesnego rozwiązania oraz zdrowej córuni. Co do imienia zdecydowanie mi się podoba Wiktoria.

    OdpowiedzUsuń
  28. I just wanted to say that I really enjoy your blog! Keep up the great work ♡

    PS: May I invite you to my giveaway?

    Win a SUITSUIT luggage set (value €407) on my blog:

    www.freshminhtea.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Resources just like the one you pointed out here is going to be very beneficial to me personally! I will certainly post a website link to this page on my personal website. I am certain my site visitors will find that very useful.
    games onlin for ipad

    OdpowiedzUsuń