Obserwatorzy

Liczba gości

poniedziałek, 4 lutego 2013

7 miesiąc

Daaaaaaaawno mnie tu nie było. I nawet nie wiem czy mam jakiś argument aby usprawiedliwić swoją nieobecność, bo w końcu siedzę całe dnie w domu i się nudzę. Ale to chyba brak motywacji i to, że teraz nie kupuję żadnych ciuchów na siebie no bo to bez sensu bo i tak po ciąży już ich nie założę. Kosmetyki używam te same, więc o czym tu pisać? Na Wasze blogi zaglądam tak jak wcześniej. Może kiedyś powrócę, nie wiem...
Dodaję aktualne zdjęcie ,,brzuszkowe" :


Mamy 28 tydzień i 4dni :) lekarz już 2 raz potwierdził, że będzie dziewczynka :)
Obecnie częściej można znaleźć mnie TU, taki mamuśkowy photoblog.
Miłego dnia :-)

Pytacie o imię, więc będzie to albo Wiktoria albo Konstancja :))

40 komentarzy:

  1. Piękny brzusio :) kochana, pisz częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam nadzieję, że kiedyś tu wrócisz :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję jeszcze raz! :) Myślałaś już nad imieniem dla córeczki?

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny brzusio :) gratuluję dziewczynki ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczo wyglądasz z tym brzuszkiem:) Fajnie że będzie dziewczynka, mi też się marzy w przyszłości córeczka; pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny brzusio:) Ja dziś zaczęłam 19 tydzień:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny masz ten brzuszek :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ojejku jaki już masz brzuszeK!!! jak ślicznie wyglądasz!!! jak fajnie ż to dziewczynka-sama mam dwie i jestem bardzo szczęśliwa!!!! pisz częściej :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojeju ślicznotko nie miałam pojęcie, że jesteś w ciąży! Gratuluje! Cudny duży brzusio :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz a dziewczynka w brzuszku ładnie sobie rośnie :)
    Konstancja-piękne imię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No nareszcie :P :*! Kochana nie marudz tylko pisz:).Kwitniesz;*!

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie wyglądasz z dzidziusiem w brzuszku. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny brzuszek. Gratuluję dziewczynki. Chyba każda kobieta chce mieć córeczkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Córeczka mojej siostry ma na imię Wiktoria :) Było to moją sugestią :) Bardzo mi się podoba ;) Brzuszek już bardzo okazały :) Życzę dużo zdrowia i szczęśliwego rozwiązania :)Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje! Ślicznie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny brzuszek ! A ja byłam OGROOOOMNAA! Tak się składa...

    że właśnie mam posta obecnego na temat piersi w trakcie ciąży, i po karmieniu , jak o nie zadbać.


    pozdrawiam i polecam przeczytać, jak zajrzysz z opóźnieniem, znajdziesz recenzję ćwiczeń, kremów i tabletek w zakładcę 'RECENZJE'

    buziaczki i miłego rozwiązania hihi :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiktoria podoba mi się bardziej. I do tego zdrobnienie - Wiki :) Gratuluję!

    ► poczytaj moje sny na http://and-when-i-close-my-eyes.blogspot.com/ ◄

    OdpowiedzUsuń
  18. GRATULUJĘ! :))
    http://www.sensationinwardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej :) Co tam u Ciebie? Dawno nic nie pisałaś i tak się zastanawiam czy masz już maleństwo, czy jeszcze kilka dni Ci zostało? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie gratuluję :* Ucałuj dzidziusia od cioci Sylwii :D A to chłopczyk czy dziewczynka?

      Usuń
    2. Śliczne imię :) W taki razie rób zdjęcia, bo chcę ją zobaczyć :)

      Usuń
  20. O jejku nie było mnie tu baaaaardzo długo a tu taka niespodzianka :) Wyglądasz prze ślicznie z brzuszkiem :) Gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale śliczny brzusio :)
    Zdrówka życzę ;*
    I obserwuję bo podoba mi się blog :)
    Zapraszam tez do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. My brother suggested I would possibly like this website.
    He used to be totally right. This post actually made my day.

    You cann't believe simply how a lot time I had spent for this information! Thank you!

    Feel free to visit my web page :: todosrilankacomes

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz!!!
    Dużo zdrówka! Imiona fajne, znam parę osób, które się tak nazywają i są spoko. Buziaki! :))

    OdpowiedzUsuń
  24. sweer blog *.* obserwuję i lizę na rewanż http://mapys-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ja rowniez kochanie dawno nie zagladalam ; ) ale mnie zaskoczylas,
    gratuluje ":*

    OdpowiedzUsuń
  26. WOW nie wiedziałam :) Ale cudownie, gratuluje :):*

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądasz. Ciąża ci służy. Życzę zatem szybkiego i bezbolesnego rozwiązania oraz zdrowej córuni. Co do imienia zdecydowanie mi się podoba Wiktoria.

    OdpowiedzUsuń
  28. Resources just like the one you pointed out here is going to be very beneficial to me personally! I will certainly post a website link to this page on my personal website. I am certain my site visitors will find that very useful.
    games onlin for ipad

    OdpowiedzUsuń