Obserwatorzy

Liczba gości

wtorek, 28 lutego 2012

Paznokcie

Witam Was moje drogie :)

        Czy może mi ktoś powiedzieć dlaczego znów pojawił się z rana śnieg? ehh a już miałam nadzieję że wczorajsza pogoda zostanie u nas na dobre :(( 
Tak jak wczoraj wspomniałam wieczorkiem zabrałam się do malowania paznokci. Niestety zanim to zrobiłam musiałam je maksymalnie skrócić gdyż w sobotę w szkole mam masaż więc nie mogę mieć długich aby nie podrapać koleżanki ;-) No ale cóż sama tego chciałam :D Po skróceniu tak jak przewidywałam efekt nie wyszedł taki fajny :( W dodatku nigdzie nie mogłam dostać lakieru z dużymi drobinkami... A oto co ,,wyszło" :
 
Mamie pomalowałam paznokcie tylko kolorem nude a ona ma to szczęście, że nie musi mieć krótkich paznokci, więc wyglądają bardzo schludnie i zadbanie :)
Kończę bo zaraz przychodzi Monika ;-)
A tu taki mały gratis z wczoraj: Muniek w swoim ulubionym miejscu- na parapecie :-) :

Jeszcze wasza opinie co sądzicie na temat tych spodenek?? Spodenki z flagą 
Bo ja mam mieszane uczucia ;)

:*  :*  :*

8 komentarzy:

  1. Świetny lakier i spodenki również :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam Ci te produkty , na początku możesz czuć lekki dyskomfort,ale po 2-3 dniach stosowania skóra przestanie być czerwona i będzie coraz lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę :) Ja mam największy problem z przebarwieniami na twarzy i sińcami pod ozami a wysypiam się zazwyczaj do 9 lub 10 rano...

      Usuń
  3. ładne paznokcie :)
    ja sama zrobiłam sobie takie szorty, tylko trochę ładniej wyszły ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne pazurki :D

    dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń