Obserwatorzy

Liczba gości

poniedziałek, 27 lutego 2012

Lakier z magnesem


Heeej :)))

Niestety jak się zaczął szybko weekend tak się szybko skończył :(
No ale cóż, trzeba znów czekać do piątku :)
Dziś chciałam Wam pokazać nowość - lakier do paznokci z magnesem. A wygląda on tak : 

lakier jest koleżanki więc pomalowałam jeden paznokieć na próbę i efekt jest naprawdę świetny ! ;) Niestety mój aparat nie uwydatniał tego piękna więc zamieszczam zdjęcie, które znalazłam w necie:

kosztuje około 15zł :)
Ja natomiast kupiłam sobie dziś lakier w kolorze nude plus bezbarwny z drobinkami i mam zamiar sobie coś zaraz pocudować ;-)
        
        ...A wracając do weekendu, wczoraj ukochany zabrał mnie w piękne słoneczne popołudnie na spacer po Skorzęcinie ;) była któraś z Was tam kiedyś latem? ;)) ...

Miłego dnia ! :-)





4 komentarze:

  1. świetny efekt !
    Pozdrawiam i zapraszam :
    http://cherrylassie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie lubię poniedziałków ;(
    zapraszam do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. pomalowałaś pazurki to pokazuj tu zaraz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. warty kupna ten lakier? nie mam zadnego takiego, i sama nie wiem czy warto zainwestowac... ;)

    OdpowiedzUsuń