Obserwatorzy

Liczba gości

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Zakupki :-)

Po powrocie z weekendu u mojego TŻ mama zabrała mnie do sh, żeby doradzić jej w wyborze deszczówki dla taty. Oczywiście ja musiałam wyhaczyc coś dla siebie :D Zobaczcie co dorwałam za 9zł :D :
Zdaję sobie sprawę że czerwona bluzka tu nie
pasuje ale zdjęcie zrobiłam na szybko przed praniem :)
Co prawda były odłożone dla jakiejś dziewczyny ale że długo nie przychodziła to mi je babka sprzedała :D

I jeszcze ostatnio przyszła mi moja wymarzona neonka kupiona na all za 29,00zł :-)
Jeśli chcecie link do aukcji to oczywiście mogę podać :-)
Jak minął Wasz weekend? :) bo mój był świetny!

Może mi któraś z Was powiedzieć jak dodać gadżet z top komentatorami? :)

48 komentarzy:

  1. Oddawaj spodenki ! :):) i neonka również swietna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. figurę to masz Kochana bombową, a zdobytych spodenek spokojnie można Ci pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne szorty;) a spódniczka cudowna, więc czekam na linka do niej:D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie no zazdroszczę tych spodenek. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodenki świetne :)
    Zazdroszczę figury!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale swietna spodniczka :)

    Wejdziesz w reklamę/y po prawej stronie bloga w pasku bocznym pod napisem " Kliknij na reklamę " ? :)( Jest to pierwszy gadżet po prawej ) Z góry dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne spodenki a i spódniczka przepiękna ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. NEONKA <3333333333 :D!!!! spodenki sa bardzo fajne jestem fanka tego typu spodenek na codzien do biegania sportu czy w domku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna spódniczka :)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super mini! No i spodenki w mega okazyjnej cenie, w sh można znaleźć niezłe perełki ;))
    Taak, wiele dziewczyn chwali działanie oleju arganowego na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kolor tej spodniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. spódniczka ma świetny kolor :D
    u mnie nowa notka relacja ze Szwecji , zapraszam;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna bandażowa spódnica < 3

    OdpowiedzUsuń
  14. Hohoho to zaszalałaś ze spodenkami :P A spódniczka bardzo fajna, na pewno zestawisz ją z jakimiś fajnymi bluzeczkami:)

    OdpowiedzUsuń
  15. umówmy się na 22 na mailu - napisz do mnie, to Ci napiszę krok po kroku, jak dodać ten gadżet. ewentualnie jestem w domu do 18.45, więc jak jesteś na bloggerze, to pisz. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spódniczka rewelacyjna , mi ostatnio udało się upolować z tally morelke neonową :):)

    OdpowiedzUsuń
  17. byłam pewna, że dawałam tu komentarz...

    świetna ta spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  18. spódniczka boska, sama taką bym chciała, ale mam do niej za duży tyłek:P

    OdpowiedzUsuń
  19. ale masz fajny nagłówek.! śliczna jesteś. a zakupy widzę udane.:) zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  20. jakie piękne nogi! zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. swietne te spodenki,a spodnica boska!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. very nice bright pink skirt!
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. spodenki są genialne:) za tak niską cenę to prawdziwa okazja! spódniczka też niezła!

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajne rzeczy, szczególnie spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam nadzieję, że pokażesz się w neonce ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. neonowa spódniczka wspaniała!

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ulala, co za figura.
    Mam nadzieję że kiedyś i ja bede mogła wbić się w takie ciuszki :D
    Pozdrawiam, buziaki pa :*

    OdpowiedzUsuń
  28. ale ci się trafiło z tymi spodenkami :P
    śliczna neonka ! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Spodenki i spódniczka - zadroooszczę ! ! ; )). + Zapraszam do mnie ; *

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna ta różowa spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo dziękuje za komentarzyk ;)
    Śliczna neonowa spódniczka! ;)
    Miłego dnia życzę i pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. genialna spódnica!!! super!!!
    idealnie!!:*
    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
    JAK ZAWSZE POZDRAWIAM I ZAPRASZAM:):*:p

    OdpowiedzUsuń
  33. Spódnica jest naprawdę świetna :) choć raczej za neonami nie przepadam to taką spódniczkę z przyjemnością bym założyła :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Spódniczka jest świetna, chociaż nie mój kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. jejku ale spodenki są świetne!!! I jeszcze taka cena!!!!! a spódniczka jest prześliczna- czekam na outfit z nią w roli głównej :))

    OdpowiedzUsuń
  36. świetna spódnica :)
    www.sheilllaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolor i krój spódniczki <3

    A co do Twojego komentarza to jestem z okolic Wrześni, czyli całkiem blisko :)

    OdpowiedzUsuń